CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 9, 2010

.: LOLA LITA@KAMARUL :.

saya cam tak percaya awak da takda lg kt dunia nie....
wlupon saya tak brpa mngenali diri awak....
tp..pemergian awak menyentuh hati saya...
terkejut sangat bila k.husna ckp...
Lolalita da takda.....
saya tak sempat nak mntak maaf dr awak...
maafkan saya.... =(
wlaupon kdg2...pe y awak wat...wat saya rasa marah...geram...benci...
awak cuba menjauhkan saya dan dia...
tp..ada juga nasihat awak yang berguna tok diri saya...
Saya akan kenang awak selalu dan awak adalah salah seorang sahabat saya...
jika diizinkan dan diberi kesempatan...akan ku jejakkan kaki untuk menziarahi pusara awak...

Trima kasih awak.....
Saya maafkan awak....Semoga awak berbahagia di sana!!
AL-FATIHAH....

No comments:

Post a Comment