CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 14, 2011

Rumah Terbuka Hari Raya.

Assalamualaikum semua..Sekian lama Wanie tak mengupdate blog, hari ini wanie kembali..tapi hanya untuk seketika sahaja..Nak dijadikan cerita, pada minggu lepas, Wanie dan kwn2 iaitu kawan kelas dan rumah sewa sibuk pergi rumah terbuka..Pada hari Rabu bertarikh 7 Sept, Wanie dan kwn2 kelas pergi beraya ke rumah kawan kelas Wanie iaitu Nur Hafizah Abu Bakar..Rumah dia bertempat di Rembau, Negeri Sembilan.. Alhamdulillah perjalanan kami selamat pergi dan pulang..Thanz Picha untuk Mee Sup..Terima jugak untuk keluarga Picha kerana menyambut kami dengan meriahnya..

Pada hari Jumaatnya pula, Wanie dan kawan2 serumah bergerak ke Muar pula. kenapa?? Rumah Terbuka kawan rumah Wanie iaitu Najwa Hishamuddin.. Perjalanan yang jauh dan mengembirakan..haha..byk btul bnda yang berlaku masa itu..haiyaaaaaaa...Thanz.. :)

Bertarikh  11 Sept,majlis Pra graduasi dan Sambutan hari raYa..haii..semua Raya-Raya-Raya kan... :) dan pada hari yang sama...Rumah terbuka classmate Wanie..Nur Farhana Bt Ab Ghani... :) sate_sate_sate..nyummm...habis sate kt rumah Ana ktrg keje kan..

haaaaaaa..ini yang menariknya.. Pada  13 Sept, Rumah sewa Wanie telah mengadakan rumah terbuka.. Alhamdulillah, tetamu tidak putus2 berkunjung. Hampir semua Batch DPA part 5 intake July-Nov 2009 hadir..meriah sgt..tak sia2 ktrg berpenat..terima kasih semua sbb sudi memenuhi jemputan kami.. :) dan untuk kawan serumah..terima kasih berpenat untuk menjayakan rumah terbuka kita..

No comments:

Post a Comment