CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 22, 2011

SEKALI LAGI dan 020406 dan 080511


hii...Wanie baru je ckp nak update blog psl Sekali Lagi..but..someone else dah update...cam nak bergaduh jerk kan aku n dia...pelik tollah..hurmmm....ke dia stalker aku?? ntah lah..biarlah dia...
k..pasal citer nie..hihi......wanie p tgk ngan classmate...
Fana,Nasz,Aida,Ajeem,Awok...sbnrnya..mlm tu..nak tgk transformers..tp..smua wyg kt Melaka da pnuh.(kantoi la overnite kan mlm tu).lgsg tak da kosong ehh...da tahu dah dr ptg tu sbnrnya da pnuh...al maklumlah..p tonton time 1st day dikluarkan...n kbtulan...saing ngn cter SEKALI LAGI...dah rncg da ngan Fana nak tgk sekali lg.. :P
pdn mke awok ngan ajim..hihihi.. :) dsbbkan Transformer da pnuh...pe lg..SEKALI LAGI...

"kak, nak 6 sit ley.." layannn...(padahal akk tu da png pale layan ktrg.berubh2 num sit..)

da msuk pon wayang...hiii...jom tonton...... T_T ..alamak...sediy la pulak cter nie..tsu tak bawak pulak..dlm beg ag satu..seb bek ade sweater..ley cover...sediy la cter tu...huuu....pandai btul pelakun tu bawak watak dia kan..Adik MiaSara pon...hii..tooomeii..mula2 ak tak pham gak cter tu cmner..tp bila da tgh2 tuu....aku rasa cam somthing..n time tgh tgk movie tu..actually..aku nga mez ngan Ex aku...n jalan cter tu........buat aku rasa cam...ade kaitan antara aku ngan dia...
ehh...sblum tu...mei kita hayati rngkasan SEKALI LAGI..

SEKALI LAGI...
Release Date: 30 June 2011
Language: Malay
Subtitle: Info Not Available
Genre: Romance
Running Time: 1 Hour 26 Minutes
Director: Hashim Rejab
Cast: Shaheizy Sam, Lisa Surihani, Mia Sara Nasuha, Bront Palarae

Synopsis: "Sekali Lagi..." tells story of Arman (Shaheizy Sam) a man with autism who comes across a little girl, Amy, as snatch thieves almost rob him.
Amy is a little girl who is smart and independent therefore Arman frequently spends time with Amy, which in turn enables Arman to be more independent.
Things take another twist when Arman meets Amy's mother Sheila (Lisa Surihani), and Sheila soon finds that she's torn between her boyfriend Faris (Bront Palarae) and the sweet Arman (Shaheizy Sam), with whom her daughter has formed a bond with.

(Source: Cinema Online)

hahhh...pham tak?? pham kan jugak..hihihih..k..kan Wanie mez ex Wanie masa tu..admit dgn ujur...rindu dia...bila tgk cter tu..tbe2..ehh..nape cam ade kaitan?? cuma...aku tak berpsh dgn cara cmtu...n..nak tahu tak? tbe2..ritu someone ckp...tak rasa ke cerita SEKALI LAGI tu..ade kaitan dgn ksh aku n dia..hurmmm...aku diam kan aje..sbb aku tak dpt nak tgkp n faham ap mksd dia...sma ke ap yang dia n aku fikirkan?? bila aku mntak dia explain..dia tak nak n ckp tak de pape pon...huu...sdiy la gak...

tapiii...satu je yang aku tak pasti..masih ada lagi ke SEKALI LAGI untuk aku n dia??? hurmm....aku tak boleh nak jwb..n aku tak rasa pape pon...and u..ape plak respon u??? Ya Allah..kau berikan lah yang terbaik untuk aku..n yang terbaik untuk dia..Aku gembira seandainya dia gembira..namun..aku msih blum kuat untuk mnrima kenyataan 8 Mei itu pengakhirannya...seandainya masih ada Sekali Lagi..KAU kuatkan hati kami...Amin...
ha....overall story nye...tak rugi nak tonton...4.5 stars...n majority..like it!!
nie..tgk plak komen kwn2 aku tuk SekaLi laGi..

tk rugi tonton n overnite mlm tu...byk cter ktrg buat n geledah..hiii...pdhl kena mrh ngan ex..dia tak bagi overnite.. :P



No comments:

Post a Comment