CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 21, 2011

sori..

hurmmm...sori sgt2..ak trak tahu ap y ak da buat skunk...aku srba salah n keliru dgn diri aku sendiri..yup..ak rindu dia sgt2..terlalu rindu smpai pape smua ak buat..mst dia yang terlintas..n cuti nie je..da brpe kali ak mmpi dia..hurmm :(...
n aku ngaku..hbgn kitrg tak de lah baik sgt..tp..macam mana yang aku n dia jnji.."still being friend."
huu...juz.nta lah..hurmmm..dia msih lagi dia juz ade yang berubah..sama la mcm ak kot....
aku mntak maaf sgt2...ak slh faham kot...aku cmbru tak memasal..aku ternmpk dia being friend ngan someone...n aku tbe2 tduh dia mcm2.. dia explain kt ak...dia tak pnh pon cmne y ak ckp..n tujuan nya sbb nak dpt mklumat n pndgan Ulama tntg perhimpunan Bersih..tu aje...n ak jd agk krg sopan..ak bls..lau nak tahu kt youtube byk..n byk ag cara nak thu...dia bgg gak ngan ak..n aku tmbh lg dgn."WTVe...sis jke???",..aduhh.
keliru nie..byk sbb...hurmmm...ntara nya...
dia ckp...bgus la tu..abg pon tak pnh nak mntak maap smpai cmtu sekali...hu...n psl crte sekali lg..ap mksd dia?? tok SEKALI lg nie..tok entry akn dtg,,,
(menaip dlm gelap..huhu...nak tgu update ag..t eh..nek midterm..byk bnde nak cter..)

No comments:

Post a Comment