CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 21, 2011

Dia Milikku??

hye semua...
petang2 macam ni mmg ngantuk kan...
rasa mmg nak tidur pom..tapi...tak boleh...
azam baru kan..heeee...
Buhsan gila ptg nie...dan tiba2 Wanie bukak la music player..
Terkeluar la pulak lagu Dia Milikku...
hurmmm..terigt yang Wanie pernah dedicate lagu nie untuk Ex wanie...huuu...
apa kata kita hayati dulu lirik lagu nya..=)

"semula ku tak tahu
engkau juga kan ingin memilikinya
bukankah ku lebih dulu
bila engkau temankanku
sebaiknya tak mengganggu

dia untukku, bukan untukmu
dia milikku, bukan milikmu
pergilah kamu, jangan kau ganggu
biarkan aku mendekatinya

kamu tak akan mungkin mendapatkannya
kerana dia berikan aku petanda juga
janganlah kamu banyak bermimpi, oohh
dia untuk aku

bukankah belum pasti
kamu juga kan jadi dengan dirinya
dia yang menentukan
apa yang ’kan terjadi
tak usah mengaturku

dia untukku, bukan untukmu
dia milikku, bukan milikmu
lihatlah nanti, lihatlah saja
biarkan aku mendekatinya

kamu tak akan mungkin mendapatkannya
karena dia berikan aku pertanda juga
janganlah kamu banyak bermimpi, oooh

kusarankan engkau mundur saja, ooo

dia untuk aku
bukan, dia untuk aku"

k...korang..apa pendapat korang tentang lagu ni??
not bad lah kan..heeee...
pada Wanie lagu nie ada mksud tersendiri...but..today..someone yang Wanie believe that will take care of him was taking him from me...huuu...da byk kali Wanie try untuk pertahankan semua nya..tp...ini la endingnya...
Wanie yang undurkan diri....hurmm..sudahlah...yang lepas kita biarkan..Maak Wanie pon da psn kat wanie,,forget the past and jgn letak harapan lagi!!

p/s: td kawan Wanie cakap dia tak rasa Wanie akan kaple dgn org lain..yes..mybe!! huuu...
masih berharap lagikah????

No comments:

Post a Comment