CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 25, 2011

looser gila...

hurmm..tbe2 Wanie terigt kat satu kejadian nie..time tu Wanie p McD dengan Ayie,Nazrin,Ada n Angah..hee..dah bosan makan nasi kan masa tu... :) time tengah makan tu,ada la ternampak satu couple nie au..yang si ayie nie dok sibuk la tgk dyorg tu...then ayie pon mula lah berkata-kata..
"cuba korg tgk couple tu..pmpuan tu cantik..tp laki dia..dala .......,....... Ish...camne la die ley dpt kan..Aku yang sikit ada rupa nie..takda awek..bapak, looser gila ak.."

haiii...aku rasa cam menarik sgt ayat ayie tu..mmg lau kita perasaan dlm couple nie byk beza antara 1 sama lain...yup..cam ak n ex lah...huuu..almaklumlah..siapa aje ak nie.. :P

dalam hati aku,aku pon terasa cam gila looser ak nie.. Aku bukan nya nak perasan ke ap..aku bkn nya cantik or hot cam org lain..tp aku terasa looser gila bila aku tak dpt pertahankan cinta ak..huuu...org kata..jauh beza ak ngan dia...tp..nak buat cmne..pndgan mata lelaki berbeza dari kita...mgkin ada sbb lain knpe lelaki tu pilih org lain.. :0 Cam yang Adam ckp..biarlah...

kecantikan luaran hanyalah pinjaman sementara...kecantikan dalaman paling utama..biarpon ak tidaklah mempunyai kecantikan dalaman sebagaimana org lain punya...tapi aku berusaha untuk mendapatkan kecantikan dalaman yang mnjamin segalanya...

aku mintak maaf..aku tak kutuk or nak mnyentuh,menguris or menghina org..itu hanya apa yang terlintas kt hati aku..

No comments:

Post a Comment