CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 15, 2011

Blueberry band - ceritaku


haaaaaa...nmpk tak ap y ditulis itu?? Wanie pon da lama tak on9..on9 je tbe2..kawan Wanie tag video nie...tjuk lagu..CERITAKU..not bad lagu dia..haaaaaaa..tuk permulaan..hayati lirik dia..then
dgar au lagu nya.. :)

Blueberry band - ceritaku

aku punya cerita,
tentang kekasihku tercinta,
lelaki yang sangat rupawan ,
baru dua bulan carian ..

tetapi aku baru tahu ,
ternyata pacarku pancemburu ,
aku tak boleh begini begitu,
lama-lama aku jadi jemu ..

* i'm just wanna be free ,
from this love story ,
and i will wait for another love story ,
come to me ..

* baby will you let me free ,
to find another love story ,
dan kita kan jalin persamanan abadi..

ulang *

tetapi setelah kita tak bertamu ,
mengapa aku rindu pada mu ,
tatapan matamu jadi hala pelukmu ,
sudikah kau hadir dalam mimpuku ..

i'm just wanna be free ,
from this love story ,
and i will wait for another love story ,
come to me baby ..

baby ,
will you let me free ,
to find another love story
dan kita kan jalin persamanan abadi ..


ada persamaan ke dgn kisah Wanie dan kisah ayie??
mungkin...hanya kenalan rapat shja yang mengetahui.. :)

No comments:

Post a Comment