CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 4, 2011

Cinta Sekolah Rendah 3..

oklah...sementara ada masa nie Wanie habiskanlah kisah cinta sekolah rendah ini ya..

Nak dijadikan cerita..waktu darjah 5 nie..kelas Wanie 5 azam banyak kali kena denda..sbb..bising..dala kelas dekat dgn pjbat..pernah tu kena denda bukak kasut sampai pukul 12 tghri dengan letak kerusi dekat luo kelas..huuu..malu nya masa tu..tu lah denda yang perlu dibayar sebab tak jaga kelakuan..dan..kedudukan kelas pon berubah..dan..sit aku ngan wak tapir tu..depan belakang..dekat kan?? haha...mula2 tu cam tak bertgur sgt..tapi.lama2 ktrg da boleh bertgur dan bercerita..kira da ok la kan..tak macam dulu.. dan..kelas sekulah agama pon masih sama..time nie lah aku rasa macam takda gap sgt lah...having fun as him friends..juz..mmg tak dpt disangkal ag..dia tu senyap..pendiam...aku pulak..tak geti nak bercakap dengan orang yang diam nie..nanti rasa cam bercakap dengan tiang..huhuhuuu...

kemudian..hari pon berlau dan berlalu..tibalah waktu yang seterusnya..waktu darjah 6 nie..masih lagi 6azam mnjadi winner kelas paling bising..dan nama naik perhimpunan..mana tak bengang cikgu aku...kali nie..bawak kerusi dari tgkt 3 ke tanah lapang tepi bangunan...Cuaknya..igtkan kena belaja kt citu..rupanya..kena asing tempat duduk...uhhhhhhh...yang bahagika sit tu..ketua kelas aku..kena padankan duduk dengan lain jantina...nama yang mula2 disebut..ohooo...gosip ntara mereka..nama ke2..mmg btul dyowg tu in relation(masa itu shje)..aku wat bodoh jela...sbb trgt dpt dok ngan kawan pmpuan aku..ehhh..nama aku pulak naik...dengan sape la nie..huuuuuuuu...-_-..dengan ketua aku rupanya...kena la naik atas balik..angkut kusi berat2..da dok kt sit tu..tiba2...ehh..dia pulak naik..dia dok ngan sape eh?? ishh..dala belakang aku..tara boleh jauh ag ke?? dia dok ngan sepupu dia rupanya...

darjah 6 nie..gosip reda sikit..tapi..ade peristiwa pelik yang berlaku..dan peristiwa pelik itu dilakukan oleh dia..ada sekali itu,dekat kuar kelas sekulah agama..aku tak igt apa yang dia buat..tapi mmg pelik lah..aku rasa macam dia kena cabar pon ada..biarlah..dan yang lagi satu peristiwa nie..lagi lah terkjut..dalam hati aku...buang tebiat ap mamat nie???? masa tu..dekat sekulah agama..ustaz tglkan kelas n dia bagi tugasan untuk buat kerja AlQuran..masing2 tgh khusyuk...tiba2..dia nie..soh sorg budak ni panggil aku..time dak tu cakap..aku wat bodoh je..tapi lagi sekali bdak tu pgl..aku pandang lah dia..jennggg..apa dia buat??

haaaa..nie la dia buat..comel tak?? time tu..terkjut gak aku...pe kena dah dengan dia nie..hope dak lain tak nmpk...alamakkk..ada yang nmpak..dak yang pgil aku tu lah..aisshhh..pelik kan knpe dia buat cmtu..da la lpas tu tersngih cm kerang busuk..tapi,..aku kena ngaku...bila dia senyum...nice sgt n aku suka tgk..ada lsung pipit di pipi dia...aishhh..kenapa ehh??dia suka2 jelah...

tapi aku igt lagi..ada lah admire dia nie..nama biarlah rahsia sbb yang tahu tak ramai...aku n da geng jek..admire nie gila2 mnat..dan dia agak jeles bila ku n wak tapir nie digosipkan..sampai bila baju warna sama kt kelas prep mlm pon jadi isu...bukannya kami merancang..tapi kebetulan kan..dan aku-dia bkn ada pape hbgan pon...nak nagku boleh tak?? aku mula suka dkt dia...suka shje..tiada lebih2..

jiran dia bawah umo ktrg..and kira ktrg nie agak baik la kan...dan jiran dia nie..suka menggosipkan aku dengan dia...wak tapir nie..mmg gila2 rapat lah dgn dak tu...bila nmpk aku..msti jrt nama dia..kdg2 terbalik lah...dia pulak..seakan tiada bantahan..hurmmm...begitulah keadaan nya..mmg tullah bdak kcik nie...habislah darjah 6 ktrg..lepas nie..mybe aku n wak tapir pnya kisah akan habis begitu shje..sbb mgkin ktrg da tak 1 skulah lagi..

tapi...semua crita ini habis setelah kitrg naik skula menengah....sbb nya..ktrg da lain skula...tergantung kan cerita nie....kira habis darjah 6..habislah semua nya...

to wak tapir: ada pape lgi ke perlu tambah??
:)) maaf ya...nama dia tak de kaitan dgn pixca nie...aku pon tak tahu nape nama gelaran dia tu..

2 comments: