CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 7, 2011

MIMPI lagi..

orang cakap..mimpi itu mainan tidur..dan ada yang cakap mimpi tu..syaitan yang buat..dia kacau kita tidur..tapi..tak semua mimpi cam tu kan?? ada mimpi yang memberi prtunjuk dan mksud tersiratnya..huuuu....

masuk semalam..dah berapa hari da Wanie mimpi pasal seseorg itu..yang lepas..Wani mimpi Wanie maki dia..simpang malaikat 44..Wanie bukan jenis maki2 orang..hati Wanie nie kck..tak berani kot nak wat cmtu..n perasaan serba salah yang senang menerpa dalam diri ini..kenapa eh Wanie mimpi dia?? n yang terbaru..Wanie mimpi..ada org merendah-rendahkan Wanie..dan dia mntertawakan Wanie..is that looser if kita berundur diri?? dia ketawakan Wanie because of dia ckp dia da menang sekarang....sentap gak hati Wanie dalam mimpi tu..

pelik2 kan mimpi Wanie nie..tak sedap hati pon ade gak dengan mimpi2 tu..apa mksud semua mimpi tu?? mainan tidur?? mungkin..syaitaN?? ishh..bulan puasa mana ada syaitan?? habis itu?? nta eh...urrr....mainan tdo kot..tak pon...Wanie ada terfikir sesuatu sampai termimpi2..kan nga stress wat keje kan.. :) think positif..apa2 pon Wanie..minta istiharah daripada Nya..Allah menetahui apa yang tidak kita ketahui..

No comments:

Post a Comment