CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 3, 2011

Cinta Sekolah Rendah 2..

inilah sambungan kisah cinta sekolah rendah ku..hihi...


ceritanya bermula..aku masih igt lagi..masa tu kalau tak silap aku darjah 3..kelas 3Azam..adalah seorang hamba Allah nie baru je pindah sekolah aku..hari n tarikh nyer aku tak sure...da lama sgt..lbih 10 tahun kisahnya kan..kelas aku mmg terkenal sangat dengan riuh rendah dan kekecohan..dan macam biasalah..kalau ada ahli baru dalam kelas tu..semua nak berkenalan kan..kalau ada cikgu..boleh gak kontrol lagi..tapi..time dak baru tu masuk..mmg tak da cikgu...so..out of control la...ramai yang menyerbu dak baru tu..macam biasa..nama siapa..dulu sekolah mana..nie dok kt mana...tapi...aku time tu..tak pulak menyibuk nak kenal dgn budak tu..aku tahu mklumat dia pon dari orang lain..aku dok je kt tmpt dok aku...lau tak salah la kan..sit budak tu kt baris lain n belakang dari aku..

then,dkt skula ptg(skula agama) dia pon msuk dlm kelas yang sama ngan aku gak...isshh..sibuk tol lah dia nie...aku ngan dia bertgur gak..tapi..tak lah macam mana ak ngan kawan2 aku yang lain..plik kan?? mungkin dia bdak baru kot...dan aku masih tak brani nak tgur dia cmne dgn yang lain...and dia pon jenis yang diam dan tak byk ckp...so,wat cm biasa sudah...tak dinafikan muka dia time tu..agak cute..that's why ramai peminat..

hari pon berlalu...sampai la ke satu hujung minggu nie...makcik aku balik kampung...sepupu aku tnya..ade tak bdak baru masuk skula ak...lelaki and nama dia (wak tapir)..jawapan aku..mmg lah ada...rupanya wak tapir tu time dia kecik2 makcik aku pernah jaga dia..al kisahnya...then,pastu baru lah aku tgur dia sikit2...tu pon,boleh dibilang kot dengan jari...

sampai lah ada satu hari nie...aku tak igt bila..tapi time tu kelas mmg hingar..macam kt pasar kot..kelas tak da cikgu..kelas aku mmg femes dgn pasar lah.. :) tiba2 ada budak nie..aku tak ingat lah siapa..dia pergi kat tmpt dok aku dengan menyampaikan pesanan wak tapir tu kim salam..time tu...aiiiiii...pelik gebeno...aku mmg tak cayalah...sampai sekarang pon aku tak tahu kebenaran cerita itu...yeke dia kim salam...aku pon wat bodoh jelah....tapi..dari situ..bermula sikit2 gosip antara aku dengan dia...aku pulak..bkn jnis rapat sangat dengan lelaki..so,ignore it!!

aku tak igt sangat la time darjah 3 nie..dan rasanya itu shje yang berlaku time darjah 3..

aku ingatkan bila naik je cuti sekulah panjang tu..orang akan lupakanlah kisah gosip itu..rupanya..langsung tak...ishhh...apa lah diorang nie..masih diigt lagi..len kali lupakanlah...hurmmmm...

ada satu cerita nie..aku tak igt bila..tapi time tu dkat skula agama...kan ada buku laporan peperiksaan or known as report card..kena kumpul balik masa tu..buku tu kan mmg guru kelas pgg..n ktrg kumpulkan sebelum ustaz masuk..nak dijadikan cerita...masa tu ramai lah yang sibuk tgk markah dan kdudukan kelas kawan2 kan...nak tahu nie num bpe..nie num bpe..biasa lah kan...haaaaaaaaaaa..kan dkt report card tu kan ada gambar...tiba2 ada lah seorang dak yang dah terlalu tiada kerja..dia pon memadan kan gambar2 boy n gurl dalam kelas tu..ramai gak lah kena...and..tiba2...report card aku pon kena..mula2..aku dipadankan gambar ngan salah seorg classmate nie..jwpan nya tidak..tidak..tiba2..gambar aku dgn dia pulak..jawapnnya..____(diammm!!).. dala yang jawab tu wak tapir..geramnya aku..dahlah ramai dkt kelas tu dan semua tertumpu dkt budak tu..eeeeeee....ada ke ptut dia jwab tu..dalam hati aku...ko sedar tak gmbo spe tu..men jwap je kan...kbtulan time tu..ustaz masuk kelas..dan....dudak tu trus tnya ustaz..jwpn ustaz plak lebih kurg je kan ngan wak tapir..time tu...isssshhh..apa nie...dala satu kelas bersorak....plik tollah mamat nie...

persoalan tertimbul2 masa tu..banyak sangat au...aku tak tahu la wak tapir tu igt ke tak...haha...




No comments:

Post a Comment