CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 23, 2011

JangaN


Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mau
mencoba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup.
Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih
tidak dapat melupakannya..

memang berat untukku mengatakan selamat tinggal padamu..tapi..apakah daya ku..mungkin itu yang terbaik..mengucapkannya ibarat bebanan dan satu penyesalan paling besar..Aku masih mahu mencuba untuk bersamamu..Aku tidak mahu meninggalkanmu walaupun sesaat. Aku tidak menyerah..namun aku memilih berundur diri.. Bukan aku memilih untuk kalah..Tapi..apakah dayaku untuk terus disitu..Aku ingin mencari kekuatan diriku..Mengatakan aku membenci itu mustahil..kerana..Aku tidak pernah membencimu walaupon sedetik..Melupakanmu amat payah dan ianya tidak mungkin berlaku..percayalah sayang kerana..

I LOVE U SO MUCH..

2 comments:

  1. cK p0n slalu mghadpi situasi mcm nie..
    bila dh mgenali seseorg uh..susah utk melupknnya..

    ReplyDelete